WELCOME TO SALWANIE LIFEE

HI DISINI TEMPAT KU MELUAHKAN RASA DAN TERCORETNYA SEGALA LUAHAN HATI DAN KISAH HIDUPKU..

Friday, June 24, 2011

LUAHAN HATIKU,,,

Hari nie genap genap rrr saye berumur 19 dah,,, so sweet 19 salwanie...
kepada kengkawan ku yang ingt birhday saye,,, thnxxx,,, 
huhuhhuhu skng nie aq da kene mulekan hidup dgn cara yang baru dan lupekan kenangan yang amat menyakitkan aku selame ini,,, huhhuhuhu,,,

Sebenarnya aq berharap seseorang untuk mengucapkan brthday kat aku,,, 
aku tggu2 je die tapy nampaknye mcm die dah x ngat langsung aku kott,,,
yang aku tahu aku mang tggu die,, seharian aku tggu die dan aku berharap die akan menjdi org pertama wish aku,, akan tetapi itu semua hanya angan2 ku sahaja,, tiada guna aku berharap pada sesuatu yang tidak pasty,,,

skng aku kene belajar berpijak di bumi yang nyata,,,
aku harus kuat,,, aku tidak akn jadi org yng lemh lagyy,,,
itu janji aku pada diri aku,,,
dan aku tidak akan percya pada janji2 org yang tidak pasrt lagii
ini kerana aq sudah tidak snggup untuk terluka lagi...

kwan2 aq yang sentiasa ada disamping aku ,,,
aku ucpkan terima kasih sesangat kat kowg,,,
tanpa kowg,,
tanpa nasihat kowg mungkin aku akan jadi insan yang sangt lemah didunia ini,,
time kasih kawan2 ku,

I LOVE YOU ALL MY FRIENDSSS

salwanie creTE it... kalu suke komen lew ye ^^

No comments:

Post a Comment

 
salwanielife